Часті запитання та відповіді

Щось не працює? Знайшли помилку?

Напишіть нам на пошту [email protected], після перевірки ми обов'язково вас нагородимо привілеями на нашій платформі терміном до 1 місяця

Які ваші переваги над подібними ресурсами?

Ми поєднуємо в одному обліковому записі виконавця і клієнта, ви можете в будь-яку мить змінити тип акаунту. 
Ми надаємо безплатно календар бронювань, ви можете відмовитись від використання календарів та інших ресурсів, і почати вести всі свої замовлення у нас в системі, навіть якщо вони були створені не через нашу платформу. Календар враховує робочі години, перерви тощо. 
Неймовірно гнучка система налаштування цін, ви можете вказувати ціну за кожну послугу окремо, за кв. метр, за годину або за послугу в цілому.
Та багато іншого...

Як дізнатись про нові замовлення?

На цей час інформація про нові замовлення відправляється виключно на вашу пошту вказану при створенні оголошення.
Згодом інформація буде доступна в телеграм боті та мобільному додатку

Хочу перенести свій профіль з іншого сайту

Напишіть нам на пошту [email protected] і ми перенесемо відгуки, оголошення та фото ваших робіт.

Як зв'язатись з клієнтом чи виконавцем?

Для спілкування у персональному кабінеті доступний чат, номер телефону буде доступний тільки після оформлення замовлення.

Чи є мобільний додаток?

Ми активно розвиваємо платформу, додаток знаходиться у розробці та буде доступний у 2024 році.

Оголошення онлайн чи офлайн?

Онлайн оголошення використовуються для надання послуг онлайн (віддалено, використовуючи GoogleMeet, Zoom тощо)
Офлайн оголошення використовуються для надання послуг за адресою виконавця (квартира, офіс) чи клієнта (квартира, офіс)

Як завантажити фото своїх робіт?

Для цього у нас існує галерея, галерея це універсальне місце де ви можете обрати категорію, додати опис та завантажити фото, які клієнт буде бачити у кожному вашому оголошенні

Як отримати оплату, яка була здійснена через сайт?

Для прийняття коштів в розділі кабінету "Оплата" необхідно додати карту, на яку будуть зараховуватись кошти, це може бути як персональна карта, так і карта ФОП. Ми не зберігаємо дані вашої карти, дані зберігаються у платіжній системі Fondy

Як керувати замовленнями?

Після створення замовлення все керування відбувається у персональному кабінеті в розділі "Замовлення"

Як створити відгук?

Ми збираємо лише реальні відгуки, відгук можна залишити лише після завершення замовлення. 
Додатково ви можете запросити у нас перенесення ваших відгуків з іншого сайту.

Я не знайшов виконавця, що робити?

Наша платформа дає змогу створити вам оголошення та вказати що вам потрібно зробити, виконавці переглянуть ваше оголошення та запропонують себе у якості виконавця.

Доступні способи оплати

Можлива оплата на сайті (безпечна оплата) та оплата готівкою.
Команда UkidsPlace рекомендую користуватись оплатою онлайн, тому, що кошти утримуються до підтвердження клієнта та виконавця про успішне завершення замовлення.

Які гарантії надання послуги?

Для захисту ваших коштів завжди користуйтесь оплатою онлайн. Ми утримуємо кошти до тих пір поки клієнт та виконавець не підтвердять виконання замовлення.

Навіщо ви збираєте персональні дані?

Ми хочемо, щоб на сервісі були тільки реальні люди, а клієнти, що замовляють ваші послуги мали гарантії безпеки тощо. Всі дані захищені від публічного доступу, клієнти будуть бачити лише Ім'я, По батькові та скільки вам років. Вся інша інформація конфіденційно зберігається у нашій системі.

Як почати співпрацювати з UkidsPlace?

Вам необхідно пройти реєстрацію за номером телефону, після обрати тип аканту "Виконавець фізична особа" або "Виконавець юридична особа" та заповнити необхідні дані, верифіція займає до 3 робочих днів. Ви можете після відправлення даних на верифікацію відразу створювати оголошення, але вони будуть опубліковані лише після успішнох верифікації.